Hoppa till innehåll
december 15, 2010 / tikiroom

Is it mom? No it’s D-A-D!

Denna helgen blev lång och roligare än någonsin! Jag vill börja med att tacka alla som kom på Tomtekalaset i lördags, det var verkligen drevroligt att jobba! Stämningen var på topp, dock så var besvikelsen stor över att ingen hade en t-shirt med texten ”Now I have a machinegun ho-ho-ho” men det kan jag nog leva med. Det får bli till nästa år.
Men helgen för min del tog inte slut i lördags natt för på söndagen bar det iväg vidare till Sälen. Herre min skapare vad man kan ha det trevligt i Sälen. Jag skulle gärna berätta vad som hände, men det blir nog bäst att lämna det åt fantasin. Drack en härlig drink som jag inte druckit förut, Southside. Gin, cointreau, citronjos, myntha och sockerlag. Fantastiskt gott. (Ja, jag stavar jos så. Det gör min mormor med. Säger du att min mormor har fel eller?)

Det är mycket som händer nu. På fredag så är det säsongsavslutning för Klubb Boom vilket kommer bli ett kalas utan dess like. Sedan på lördag så blir det nattklubb där ni får svänga på era lurviga. Men så presenterades det ju nyligen att bandet D-A-D kommer att spela på Arvika Hamnfest. Jag tappade skägget när jag fick reda på detta. Antagligen så är detta heller inte det enda bra band som kommer till hamnfesten. Vilken folkfest det kommer att bli!
Dom kommer till Arvika. Kommer du?
Här har ni dem. Om inte så ser de ju ut som ett bra band.

För er som kliar er i huvudet för att ni känner igen namnet D-A-D men inte kan placera dem. Lyssna på denna låt ”Sleeping my day away” och sedan säger ni högt och tydligt ”Ah-a!”

Lämna en kommentar