Hoppa till innehåll
april 6, 2011 / tikiroom

Hagen & Cécile

Det händer roliga saker på Tiki! Nu på lördag så är det ju Tove Styrke och det är verkligen roligt. Helt galet roligt faktiskt. Om ni nu skulle ha missat att hon kommer så kan jag meddela att det finns biljetter kvar och ni kan köpa dem här—> Kalasbiljett till Tove Styrke Men det slutar ju inte där. Den 16/4 vilket är helgen efter, så kommer vi få besök av inga mindre än Hagen & Cécile! Vilka är det här tänker ni? Jo, det ska ni veta att detta är troligtvis Sveriges snabbast växande Dj-Duo. Dessa två kommer till Tiki och förgyller kvällen med en känsla utan dess like. Jag har fått turen att träffa dessa två och jag kan inget annat säga än att deras känslor för varandra återspeglas i allt de gör men speciellt i den musik de spelar. Jag längtar till jag kan säga ”Välkomna upp på scen, Hagen & Cécile”. Dock så låter det lite som om jag jobbar på cirkus om man skulle säga något sådant, men ni fattar vad jag menar. Det kommer bli bra. Det är bra.

Hagen & Cécile!

Hagen & Cécile!

Lämna en kommentar