Hoppa till innehåll
december 1, 2010 / tikiroom

Rain man

Sprit i alla olika former finns det gott om på Olssons restauranger och idag fick jag det glamorösa uppdraget att inventera allt. Man blir verkligen som Dustin Hoffman i filmen ”Rain Man” och står och rabblar siffror för sig själv. ”…6 Midori…1 Cruzan citrus…4 tvättbjörnar…” osv.
Men samtidigt är det fantastiskt roligt. Min hjärna försöker alltid att hitta bättre lösningar till gamla metoder. Så idag har jag kommit på en magiskt bra lösning till inventeringen. När den är klar kommer jag givetvis att berätta vad som är så bra!
Snart är det ju även dags att utse vinnaren till pepparkakshusidén. Det har ju kommit in ett par förslag och en del är riktiga utmaningar. Men ännu har jag inte sett någon idé som jag tänker ”Men gud! Den måste jag skapa!”. Så kom igen och ge mig mer idéer.

Denna kyla lär ju hänga kvar ett tag, så jag har skapat en lista med låtar som man kan lyssna på när man sitter inne i värmen och göttar sig. Listan finner ni här: Detärkalltsomsatanjagstannarhellreinneängårut-listan

Lämna en kommentar